میز مدیریت ویپار
خرید میز مدیریت در شرکت آبادیس

به هنگام خرید میز مدیریت باید نکاتی را در نظر داشت چون طبق سلسله مراتبی که به طور کل برای هر مجموعه‌ای ( سازمان ، اداره یا شرکت ) تعریف شده است و بر حسب یک توافق عمومی که مدیریت در راس این حلقه قرار دارد ، به دلیل اهمیت این جایگاه همواره از توجه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد . به این سبب باید مدیران از بهترین ابزارآلات و وسایل استفاده کنند که یکی از این ابزارآلات و وسایل ، میز مدیریت است .

به طور کل می‌توان گفت که میز مدیریت در هر مجموعه‌ای ( سازمان ، اداره یا شرکت ) به عنوان ستاره‌ی درخشان آن به حساب می‌آید و به این جهت باید به هنگام خرید به آن توجه نمود . بنابراین عواملی موثر وجود دارد که به شرح زیر می‌باشد و به عنوان یک معیار اصولی می‌توان معرفی کرد .

  • بودجه برای خرید میز مدیریت
  • رعایت اصول طراحی میز مدیریت
  • نیازسنجی مساعد کاربران میز مدیریت
  • نحوه‌ی تولید میز مدیریت
  • خدمات و ضمانت در میز مدیریت
  • خرید میز مدیریت

اولین و اساسی‌ترین عامل برای خرید میز مدیریت میزان بودجه است که نقش اصلی را در این زمینه ایفاء می‌کند و باید به هنگام خرید میز مدیریت به آن توجه کرد . از این رو هر گونه کم و کاست در بودجه‌ی خرید میز مدیریت ممکن است تبعات ناگواری را به همراه آورد ، زیرا رفت و آمد ارباب رجوعان را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد .

پس نباید تاثیر میزان بودجه را در هنگام خرید میز مدیریت نادیده گرفت ؛ گفتنی است که هر گونه تغییر در مقدار بودجه در زمان خرید میز مدیریت می‌تواند در هر یک از عواملی که مورد بحث می‌باشد را تحت تاثیر قرار می‌دهد .

خرید میز و مبلمان اداری

با طرح چند سوال به ادامه‌ی مقاله می‌پردازیم .

  • در هنگام خرید میز مدیریت ، معیار طراحی استاندارد چگونه تعیین می‌گردد ؟
  • آیا به هنگام خرید میز مدیریت ، طراحی می‌تواند نقشی را ایفاء کند ؟
  • اطلاعات محیطی چه تاثیری را در هنگام خرید میز مدیریت دارد ؟

با دقت به پرسش‌های بالا باید گفت که طراحی و رعایت اصول آن تاثیر بسزایی را در زمان خرید میز مدیریت دارد . چرا که برای استانداردسازی باید معیاری را معین نمود تا کاربران در هنگام خرید میز مدیریت از آن بهره ببرند . طراحان ابتدا باید از اصل ارگونومی در طراحی استفاده کنند که به عنوان یک معیار دقیق برای استانداردسازی است و به دو شکل عمومی و خصوصی صورت می‌گیرد .

ارگونومی عمومی توسط Neufet تعیین می‌شود و ارگونومی خصوصی توسط عرف ارائه می‌گردد و برای مثال می‌توان به ارتفاع استاندارد میز در آسیای شرقی اشاره کرد . ارگونومی را به نحوه‌ی طراحی محیط کار متناسب با ظرفیت‌های کاربران می‌گویند . همین امر به وقت خرید میز مدیریت اثرگذار می‌باشد تا کاربران از آن بهره ببرند . نیازسنجی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر تجمیع کاربری‌ها ، بهینه‌سازی فضا هم صورت پذیرد تا کاربران حداکثر استفاده را از حداقل محیط داشته باشند .

پس طرحی را باید انتخاب کرد که طراح این موضوع را در طراحی رعایت کرده است چون گاها در هنگام خرید میز مدیریت به عنوان مقیاس اعمال می‌شود و در این جا یکی از طرح‌های کلاسیک ، مدرن ، آرت دکو و … برگزیده می‌گردد و طرح‌های کلاسیک به عنوان گران‌ترین طرح و مدرن به عنوان طراحی مقرون‌به‌صرفه شناخته شده‌اند که به وقت خرید میز مدیریت به آن توجه می‌شود .

میز مدیریت کرنیکت

به هنگام خرید میز مدیریت باید در نظر داشت که نحوه‌ی تولید چگونه است و نحوه‌ی تولید به ترتیب با دریافت اطلاعات و انتخاب سبک ، نقشه کشی و دادن ایده‌ی اولیه ، آنالیز شکل می‌گیرد . آنالیز حلقه‌ی اتصالی بین طراحی و ساخت می‌باشد که در این قسمت جنس مواد اولیه و محدودیت آن‌ها همانند چوب ، MDF ، منبران و … تعیین می‌شود و همچنین انتخاب تکنولوژی ساخت با بهترین طرح در آن اتفاق می‌افتد .

بعد از آن انتخاب ابعاد ، تعیین یراق‌آلات ، مواد مصرفی را برمی‌گزینند . در واقع تمامی مواد بیان شده به علت تاثیر در لیست قیمتی ، مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد تا کاربران جهت خرید میز مدیریت اقدام کنند . جهت خرید میز مدیریت خدمات هم برای کاربران دارای اهمیت می‌باشد . زیرا ممکن است در صورت نصب ، نیازمند کارگران ماهر باشد و بعد از آن ، به علت استفاده مکرر در طول زمان به وسیله‌ی کاربران در صورت تخریب شدن ، توسط کارگران چیره‌دست خدمات انجام شود . به این سبب مورد توجه کاربران برای خرید میز مدیریت می‌باشد .

در خرید میز مدیریت باید ضمانت را ملاک قرار داد و ضمانت را می‌توان در استفاده از نوع جنس و مواد اولیه با کیفیت و همچنین رعایت اصول طراحی و مرغوبیت یراق‌آلات خلاصه نمود که موثر در لیست قیمت میز مدیریت است .

زیرا هر گونه کم و کاست در این زمینه به منزله نادیده گرفتن کیفیت نوع جنس و مواد اولیه ، پایش اصول ، مطلوبیت یراق‌آلات و … تلقی می‌گردد . به این سبب باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت تا لیست قیمت میز مدیریت مساعدی را مورد بررسی قرار دهیم و با بهره‌گیری از آن به خرید میز مدیریت بپردازیم .

مبلمان پدر خوانده

در جهان امروز تولیدی‌های متعددی اعم از شرکتی یا کارگاهی وجود دارند که مشغول به انجام فعالیت هستند . اما تنها بخش کوچکی از آن‌ها موفق به تولید میز مدیریت می‌شود تا کاربران جهت خرید میز مدیریت به آن‌ها مراجعه کنند . پس باید گفت از برندی می‌توان خرید کرد که به استانداردسازی از طریق اصل ارگونومی ، نیازسنجی مساعد کاربران ، بهینه‌سازی فضا و … پرداخته و طرحی با سبک مطلوب انتخاب نموده .

همچنین با استفاده از بهترین مواد اولیه و مرغوب‌ترین یراق‌آلات و مواد مصرفی به تولید میز مدیریت پرداخته‌اند و در نهایت خدمات و ضمانت مناسبی را برای میز مدیریت تعیین می‌کنند . بنابراین فقط از این تولیدی‌ها می‌توان به خرید میز مدیریت دارای استاندارد اقدام نمود .

میز مدیریت نوا

شرکت آبادیس از این که خود را در میان این تولیدکنندگان قرار داده است ، خرسند می‌باشد و این امر را مدیون توجه و نگاه خاص کاربران می‌بیند . همواره سرفراز است که پاسخ مطلوبی را به انتخاب کاربران جهت خرید میز مدیریت می‌دهد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید