میز جلو مبلی مدست تیپ 1701

خرید میز جلو مبلی در شرکت آبادیس

میز جلو مبلی از ضروری‌ترین اقلام در خانه است . جلو مبلی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها در خانه خود استفاده کنید اما بدون شک از سخت‌ترین کارها ، انتخاب میز جلو مبلی است که با دکوراسیون خانه سازگار باشد .

برای خرید میز جلو مبلی ، شما دو راه خواهید داشت :

  • راه اول خرید یک دست مبلمان و میز کاملا هماهنگ است که در این خصوص میز جلو مبلی مورد نظر شما با کیفیت و ویژگی‌های ظاهری مبلمان شما در تناسب کامل است ،
  • و راه دوم خرید مبلمان مورد نظر و دلخواهتان به صورت جداگانه و سپس تهیه یک میز مناسب برای قرار دادن در کنار آن است ، اگر راه دوم را برگزینید بهتر است کمی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا نماییم .
میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

یکی از مصالحی که با استفاده از آن میزهای شیک و لوکس در سبک‌های مختلف مدرن و کلاسیک می‌سازند ، ( چوب ) است . این مدل میزها با اکثر دکوراسیون داخلی‌ها ست می‌شود و نمایی زیبا برای دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند . این مدل خرید میز جلو مبلی به دلیل اینکه از چوب طراحی و ساخته شده‌اند دکوراسیون خانه را گرم و صمیمی می‌کنند .

از زیباترین مدل‌های خرید میز جلو مبلی استیل است ، که معمولا با ست سرویس مبلمان سفارش داده می‌شود . اما در بعضی مدل‌های ترکیبی این قانون نقض می‌شود . یک مبل راحتی 7 نفره با یک میز جلو مبلی استیل یا برعکس . می‌تواند در نوع خود جالب و البته جسورانه باشد .

میزهای آیینه‌ای هم در بین بسیاری از افراد محبوب هستند و خوب است بدانید می‌توانید این میزها را با دیگر اکسسوری‌های منزل مانند کنسول و … ست کنید . اکثر میزهای آیینه‌ای مربع شکل می‌باشند و با توجه به سایز و اندازه‌ی دلخواه شما ساخته می‌شوند .

برای خروج از فضای یکدست و یک رنگ دکوراسیون ، طراحان همیشه یک پیشنهاد مشترک دارند : استفاده از المان‌های تلفیقی و ترکیبی . مدل‌های ترکیبی در یک تعریف ساده ، به میزهای جلو مبلی گفته می‌شود که متریال آن ترکیب از دو عنصر مختلف مانند : چوب و فلز ، چوب و شیشه ، شیشه و فلز و … تشکیل شده است .

خرید میز جلو مبلی چرم ، با مبلمان چرمی ست می‌شوند و به منظور سهولت در پذیرایی و تمیز کردنشان ، معمولا یک شیشه روی آن قرار می‌دهند . میزهای جلو مبلی چرمی مدرن شکل هندسی گرد دارند اما میزهای چرمی مستطیل ، برای مبلمان اِل گزینه‌ای عالی به شمار می‌آیند .

میزهای جلو مبلی شیشه‌ای ، پایه‌ای فلزی یا چوبی دارند و براساس نوع طراحی هم می‌توانند جلوه‌ای مدرن یا کلاسیک به دکور خانه‌هایتان دهند . خرید میز جلو مبلی شیشه‌ای به خاطر جنس شفافی که دارد ، برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشند و محیط را دلباز نشان می‌دهد .

میز جلو مبلی مدست تیپ 1701

در سبک مدرن محدوده وسیعی از انتخاب براساس بودجه مورد نظر وجود دارد .

در خرید میز جلو مبلی باید به فرم میز توجه کنید . انتخاب فرم مناسب با فضای داخلی خانه در بهتر شدن دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد . فضای کوچک و باریک دارید یا فضای بزرگ و پهن ؟ آیا کودک در خانه دارید ؟ پس بهتر است فرم میز جلو مبلی بیضی و بدون گوشه را انتخاب کنید . اگر از فرم مستطیل استفاده می‌کنید . بین میز جلو مبلی و تلویزیون فاصله بگذارید تا رفت و آمد بدون دردسر داشته باشید .

برای خرید میز جلو مبلی ابتدا باید فضای اختیارتان را در خانه در نظر بگیرید و توجه کنید که پس از قرار گرفتن میز برای پر کردن فضا ، راه‌هایی برای رفت و آمد وجود داشته باشد . بنابراین با توجه به فضای محل کار یا خانه می‌توانید میزهای بزرگ یا میز کوچک و جمع و جور بخرید .

استاندارد خرید میز جلو مبلی نیز بسیار مهم است . یکی از مهم‌ترین اصولی که نشان می‌دهد یک میز جلو مبلی براساس استاندارد ساخته شده است ، ارتفاع آن است که به طور کلی باید 5 سانتی‌متر از ارتفاع مبلمان شما بلندتر باشد . اما معمولا ارتفاع میز جلو مبلی 40 تا 45 سانتی‌متر است .

میز جلو مبلی رک فریم تیپ 1708

خرید میز جلو مبلی دارای انواع مدل و سبک‌ها است که بهتر است آن را براساس مدل و سبک مبلمان و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به محیط منزل ببخشند . از انواع سبک‌های میز جلو مبلی می‌توان به میز جلو مبلی کلاسیک ، میز جلو مبلی تاشو و میز جلو مبلی فانتزی و … اشاره نمود .

در اتاق‌های نشیمنی که در آن از سبک کلاسیک استفاده شده است ، از میز جلو مبلی سنتی و کلاسیک استفاده می‌شود . جنس به کار رفته در این مدل میزها ، از چوب منبت کاری و تزیین شده است که طرفداران بسیاری دارند و یادآور گذشته هستند . میزهای  جلو مبلی کلاسیک به دلیل کاری که  بر روی چوب آن انجام شده ، دارای ارزش هنری بوده و نسبت به سایر مدل‌ها قیمت بالاتری هم دارند .

مورد بعدی میز جلو مبلی تاشو است که با توجه به طراحی و طرز ساخت آن ، یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای منازل و خانه‌هایی است که متراژ کوچک دارند و فضای قرارگیری وسایل در آن‌ها کم است . میزهای جلو مبلی تاشو به آسانی و به راحتی پس از استفاده ، قابل جمع شدن هستند و می‌توان آن را در گوشه‌ای از خانه ، بدون این‌که فضای زیادی را به خود اختصاص دهند ،  قرار داد .

خرید این مدل میزهای جلو مبلی ، حال و هوای میزهای روستایی را دارد و از چوب و دیگر ترکیبات مانند استیل تهیه می‌شود . از ویژگی‌های آن می‌توانیم به ظاهری ساده‌تر اشاره کنیم و خوب است بدانید اکثرا از چوب طبیعی ساخته می‌شوند .

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

درست است که خرید ‌میز جلو مبلی ساده است ، اما همانطور که گفتیم در دکوراسیون و راحتی مهمان‌ها اهمیت زیادی دارد . پس در خرید آن از فروشگاه‌ها توجه زیادی داشته باشید . با اطلاع از ویژگی و خصوصیت‌های محصول از طریق سایت شرکت آبادیس می‌توانید ، جهت خریداری به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری با استفاده از مشاوره مساعد و مناسب از گروه مشاوره شرکت آبادیس بهره‌مند شوید و اقدام نمایید . 

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید