میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702
خرید مبلمان اداری در ایران

مبلمان اداری به یکی از شاخه‌های صنعتی تولید اشتغال و ثروت در کشورهای در حال پیشرفت و نیز یکی از شاخه‌های مهم تجارت بین الملل تبدیل شده است ، پیشرفت این صنعت می‌تواند تاثیر زیادی در داخل کشور داشته باشد این در حالی است که کشف نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی در یک فضای رقابتی با تولیدکنندگان منطقه‌ای به رقابت بپردازد .

رقابت و تلاش برای رسیدن به پایداری و برتری در این عرصه این امکان را به وجود آورده است تا توجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت بالایی برخوردار باشد .

طراحی مبلمان فضای كار ؛ يک توصيف بصری قوی از ” فرهنگ و هويت ” يک سازمان است . ظاهر و حس مبلمان به بازديدكنندگان يک حس اوليه موثر منتقل می‌كند و بر كارمندان تاثيری قوی ، بر جو كلی محيط كار خواهد داشت . با همه پيشرفت‌ها در زمينه تكنولوژی ؛ اشخاص در دنيای ديجيتال امروز هم به مبلمان مناسب ( مبلمان اداری ) برای انجام امور شغلی خود نياز دارند و هنوز تعامل رو در رو برای زيست اجتماعی سازمان‌ها حياتی هستند .

یکی از مهم‌ترین مسائل این است که سازمان‌ها و واحدهای مختلف می‌توانند انتخاب‌های متفاوتی نيز داشته باشند به طور كلی سازمان‌ها ، واحدهای كاری مشابه و همگنی نيستند ، بلكه تركيبی از جريان‌ها ، افراد و فرهنگ‌های متفاوت هستند . در نهايت ، مشخص است كه همه افراد، دفتر كاري موثر و مفيد، انعطاف پذير، با دوام ميخواهند. مساله اين است كه اين اهداف انتزاعي چگونه بايد تفسير شوند و كدام يك از ديگري مهمتر مي باشد.

هدف اصلي ايجاد يك ساختمان اداري، پشتيباني از افراد جهت انجام فعالیت هایشان با حداقل هزينه و بيشترين رضايت مي باشد. در كنار اين هدف، ساختمان هاي اداري كاربرد اجتماعي و نمادین مهمي دارند. طرح و چيدمان فضاها مي تواند، تعامل و خلاقيت را رونق و توسعه بدهد.

علاوه بر اين، دفتر كار مي تواند پيام فرهنگي قدرتمندي را به كارمندان و بازديدكنندگان درباره هويت يا برند سازمان منتقل كند. محل کار باید قبل از هر چیزی استانداردهای اساسی راجع به ارگونومی و فضای داخلی همخوانی داشته باشد ارتباط میان محیط کار فیزیکی و بهره وری در هر صورت پیچیده است با وجود این طراحی محل کار دارای اهمیت بالایی است.

دیوارکوب پیانو تیپ 3204 بنفش

در مورد بازار داخلی می‌توان گفت به نقطه اشباع رسیده‌ایم صنعت مبلمان ایران در داخل کشور و همچنین در جهان، به عنوان سه صنعت نخست صنایع کوچک دنیا مطرح است و جزو صنایع کوچک بسیار سودده و زود بازده در نظر گرفته می شود.  آنچه هم اکنون درحال انجام است، خرید خارجی مصرف کنندگان خارج از کشور است که با توجه به مزیت مبلمان اداری تولید شده در ایران، به صورت مستقیم اقدام به خرید مبلمان اداری از کشور ما می‌کنند.

ساختار صنعت مبلمان ایران همانند صنعت مبلمان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از آن جهت مورد تایید و توجه قرار دارد که امروزه گذر از تولید انبوه به تولید ناب با ظهور مباحث ابزار مدیریت به عنوان ضرورت در کشورها مطرح است.

خرید مبلمان اداری در ایران هم به شکل بسیار ویژه‌ای در حال پیشرفت است چرا که با زیاد شدن شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی نیاز به مبلمان اداری نیز رو به افزایش است يكي از پيامدهاي فناوري جديد، تغيير شكل مشاغل ، از شكل يدي به ذهني يا خدماتي است.

به نحوي كه امروزه بسياري از افراد برای گذران زندگی کار می کنند و در محيط هاي اداري بيشتر وقت خود را نشسته، سپري مي كنند و مبلمان اداري جز لاينفك از زندگي شغلي آنان گرديده است. نحوه كنار آمدن با مبلمان از موضوعاتي است كه براي بسياري از كارمندان و مديران جذاب است.

انتخاب مبلمان اداري مناسب ،ارتباط مستقيمي با افزايش رضايت شغلي ،كاهش خستگي، سلامت جسمي و رواني ،افزايش بهره وري سازماني ،صرفه جويي در انرژي هاي جسمي و روحي ،هماهنگ شدن مشاغل با شرايط كاركنان ،تسلط بر محيط كار و مديريت بر تجهيزات دارد.

از این رو بهترین راندمان کاری زمانی صورت می‌گیرد که هر بخش از سازمان و شرکت از محصولات متنوع و خاص استفاده کنند؛ به همین دلیل محیط کار مناسب تاثیر مستقیمی در بازدهی و بهره وری یک سازمان و یا شرکت دارد مهمترین هدف افزایش بهره وری هماهنگی مناسب میان هزینه های مربوط به محل کار و تاثیر آن بر عملکرد افراد اشاره می کند.

میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

مشخص کردن میزان بودجه قبل از اقدام به خرید، یک امر اساسی و مهم است و باید در نظر داشته باشید که هزینه خرید محصولات اداری به نوعی سرمایه گذاری روی کار و سلامت کارکنان به شمار می رود.

بالا بردن كارايي محل كار و افزايش تراكم دفتر كار به شكل قابل توجه اي به سر و سامان دادن هزينه ها كمك خواهد كرد. مبناي ديگري كه موجب كاهش هزينه ها مي شود، استاندارد كردن ابعاد و جانمايي در محل است كه باعث كاهش هزينه هاي ناشي از جابجايي هاي داخلي مي شود.

همیشه گران خریدن به منزله خرید با کیفیت محصول نیست پس با تحقیق و مشورت و مطابق بودجه، محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

میز و صندلی اداری هر چه با کیفیت تر باشند راندمان کار افزایش پیدا می کند.اما در عین حال قبل از اقدام به خرید باید تعداد اقلام مورد نیاز هر فرد تعیین شود.

صندلی و میز اداری باید راحت، ارگونومیک و مقرون به صرفه باشد. همچنین باید با دکوراسیون و طراحی داخل محل کار هم مطابقت داشته باشد.

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

ساختمان ها و فضاي داخلي آن ها بسيار نمايان، ملموس و هميشه در ديد هستند. شرکت آبادیس هم با گردآوری محصولات متنوع در این زمینه محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم کرده است. شرکت آبادیس با فعالیت هایی که در سال های اخیر  داشته توانسته برند خود را به عنوان یکی از پیشگام ترین شرکت های تولید کننده ی مبلمان اداری معرفی نماید .

این برند استاندارد سازی را با بهره گیری از اصول ارگونومی ، نوع جنس و مواد اولیه ی مرغوب، در تولید مبلمان اداری، خدمات و ضمانت مناسبی را برای  محصولات خود تعیین می کنند. شرکت آبادیس این  اطمینان را به شما می دهد تا با خریدی بی واسطه بهترین انتخاب و بالاترین کیفیت را در  هنگام خرید تجربه کنید.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید