قیمت تولید انواع پارتیشن MDF
پارتیشن دو جداره مدست 3001
تولید انواع پارتیشن MDF

پارتیشن MDF یکی از اجزای مهم مبلمان اداری برای جداسازی فضاها در محیط‌های اداری است . همانطور که از اسم آن مشخص است این پارتیشن از جنس MDF طراحی و ساخته شده است که می‌توانید طبق سلیقه ، سبک دکوراسیون و نیاز خود این نوع پارتیشن را با دیگر متریال تلفیق نمایید . به عنوان مثال با استفاده از شیشه و ترکیب پارتیشن MDF با شیشه می‌توانید محیط اداری خود را به یک فضای دلبازتر و مدرن تبدیل کنید .

پارتیشن‌های MDF در برابر فشار ، رطوبت و ضربه مقاوم هستند و استحکام بالایی دارند . به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارند از استقبال زیادی برخوردار هستند ؛ از این رو دارای انواع متنوعی از طرح و رنگ زیبا و شکیل هستند . ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با تولید انواع پارتیشن MDF ، کاربرد آنها ، مزایا و معایب استفاده از آن و روند تولید انواع پارتیشن MDF آشنا کنیم . بنابراین با طرح چند سؤال به ادامه‌ی مطلب می‌پردازیم :

  • پارتیشن‌ چیست ؟
  • تولید انواع پارتیشن MDF چیست ؟
  • پارتیشن MDF چه کاربردهایی دارد ؟
  • مزایا و معایب استفاده از این پارتیشن اداری چیست ؟
  • روند تولید انواع پارتیشن MDF به چه صورت است ؟
پارتیشن دو جداره میسترو 3004 ، پارتیشن دو جداره میسترو ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

امروزه ، برای جداسازی فضاهای یک محیط ، از پارتیشن‌ها استفاده می‌کنند که بسیار پرکاربرد هستند . این محصول یک ایده‌ی جذاب و فوق‌العاده‌ای برای جایگزین دیوارها است و در اکثر فضاها اعم از منازل ، ادارات ، دفاتر تجاری ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد .

با استفاده از پارتیشن‌ها در دکوراسیون داخلی هم می‌توان محیط را به راحتی جداسازی و تفکیک کرد و هم می‌توان دکوراسیون جذابی با استفاده از نمای آن ایجاد کرد و تنوعی در فضاهای اداری به وجود آورد . پارتیشن‌ها در انواع متنوعی از نظر ویژگی‌های ظاهری مانند جنس و متریال طراحی و ساخته شده اند از جمله پارتیشن شیشه‌ای ، پارتیشن MDF ، پارتیشن فلزی ، پارتیشن چوبی و … .

هر یک از این پارتیشن‌های ذکر شده ویژگی‌های متفاوتی دارند که یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین آنها پارتیشن MDF است . اگر در تولید پارتیشن MDF از جنس مرغوب و مقاومی که استفاده شود این محصول اداری دارای طرفداران بسیاری خواهد بود و در تولید انواع پارتیشن MDF انواع روکش‌ها  ، نوع ساختار و اصول طراحی ، طرح‌ و رنگ‌ طراحی و ساخته شده‌ است . در ادامه‌ی مقاله به انواع آنها می‌پردازیم .

در تولید انواع پارتیشن‌ MDF دو دسته پارتیشن ساخته می‌شود یعنی پارتیشن اداری MDF تک‌جداره و پارتیشن MDF دوجداره طراحی و ساخته می‌شود .

پارتیشن اداری MDF تک‌جداره باعث شده است تا افراد بتوانند محیط سازمان یافته‌ای داشته باشند و کارمندان به بهترین نحو ممکن کار کنند . یکی از مهم‌ترین مزایای این پارتیشن‌ها این است که باعث شده فضای محرمانه و شخصی کارمند یا مدیران حفظ شود و دیگر نگران برخی اتفاقات در شغل و کار خود نباشند .

این یک امر عادی است که هر فردی به فضای خصوصی برای کار و استراحت احتیاج و نیاز دارد ؛ پس با استفاده از پارتیشن اداری MDF می‌توان محیط آرام و دلنشین را برای خود و کارمندان مهیا کرد و یکی از مهم‌ترین دلایل تولید انواع تولید انواع پارتیشن MDF همین موضوع است .

این نوع پارتیشن می‌تواند بدون اتصال به سقف و حالت ایستایی طراحی شود . در واقع این پارتیشن‌ها بدون جداسازی از سقف حالت اتاق مانند ایجاد کرده که کم هزینه نیز خواهند بود . ناگفته نماند که در ساختار پارتیشن تک‌جداره علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی ، پارتیشن نقش استحکام بخشی به محیط را دارد و احساس خوب و مثبتی را به فضاهای اداری و محیط‌های کاری می‌بخشد . پارتیشن‌ها قابلیت باز شدن ، جداسازی ، تکان دادن و … را دارند .

این مدل پارتیشن MDF ، نسبت به پارتیشن تک‌جداره عایق مناسب‌تری در برابر سرو صدا است . چنانچه زیبایی ظاهری محیط برای شما خیلی مهم است پارتیشن‌های اداری دوجداره بهترین گزینه می‌باشند . این پارتیشن‌ها ستون ندارند اما به راحتی بر روی زمین قرار می‌گیرند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند  این نوع پارتیشن نیز مانند پارتیشن تک‌جداره می‌تواند در ابعاد کوتاه ، نیمه‌بلند ، بلند یا تا سقف باشد . 

پارتيشن اداری MDF دوجداره برای جلوگيری از مزاحمت‌های شنيداری و ديداری استفاده می‌شود . به منظور ایستایی ، زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن این نوع پارتیشن ، عمدتاً در پارتیشن دوجداره استفاده از شيشه‌های دوجداره‌ی مات به جای پنل UVC توصيه می‌شود . از دیگر مزایای پارتیشن اداری دوجداره این است که دارای مسیر عبور کابل‌های برق تلفن شبکه و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن است این پارتیشن اداری MDF ، عاری از هرگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم ایجاد پارازیت و noise است .

قابلیت استفاده از شیشه ساده و سندپلاست و طلق پلی کربنات با شفافیت 92 درصد ضد ضربه و ایمن از مزایای این محصول اداری است . پارتیشن اداری MDF دوجداره منحصر به فرد نسبت به موارد مشابه در ایستایی بدون هرگونه ساپورت و اتصال به زمین پارتیشن است . این مدل پارتیشن اداری نسبت به پارتیشن اداری تک‌جداره به دلیل مقاومت ، استحکام و قابلیت‌های بیشتر قیمت بالاتری دارد .

همانطور که گفته شد ، در تولید انواع پارتیشن MDF انواع متنوعی از روکش ‌ها مانند روکش ملامینه ، وکیوم ، هایگلاس و …  به کار برده می‌شود که هر کدارم از آنها دارای رنگ‌بندی زیبا وشکیل می‌باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی‌هایی هستند . به عنوان مثال پارتیشن MDF هایگلاس به دلیل شفافیت بالایی که دارد فضایی مدرن و خاص ایجاد می‌کند و فضای و محیط اداری را به یک محیط مدرن بدل می‌کند .

پارتیشن دو جداره ویوپَن 3005 ، پارتیشن دو جداره ویوپَن ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

به طور کلی هدف از تولید انواع پارتیشن MDF جداسازی فضاهای یک مکان اداری و قسمت‌بندی این فضاها است . با استفاده از پارتیشن اداری ما می‌توانیم از محیط خود نهایت استفاده را کنیم . همچنین در برخی از ادارات رفت‌ و آمدهای بسیاری انجام می‌پذیرد که با بکارگیری این محصول اداری می‌توانیم فضایی امن و آرام برای کارمندان خود ایجاد نماییم تا در نهایت آرامش به ادامه‌ی کار خود بپردازند و در انجام کار سرعت گیرند .

پارتیشن‌بندی باعث مدرن‌سازی محیط کار و محیط‌های اداری می‌شود به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن‌های MDF از سایر سبک‌های دیگر پارتیشن ، در مدرن‌سازی محیط کمک بسزایی می‌کند چرا که MDF ، یک چوب غیر طبیعی است و استفاده از آن فضایی جدیدی و مدرنی ایجاد می‌نماید و پارتشن اداری MDF دارای انواع روکش‌ها است که روکش‌های با شفافیت بالا باعث ایجاد فضایی مدرن و خاص می‌شوند .

نصب انواع پارتیشن‌های MDF بسیار سریع‌تر از سایر پارتیشن‌ها است همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که نصب و استفاده از این پارتیشن دردسر بسیاری ندارد و بی نظمی در فضا ایجاد نمی‌کند . به طور کلی پارتیشن‌های MDF تمیزتر و شیک‌تر است و قابلیت چیدمان دوباره ، جابه‌جایی و حذف کلی را در کمترین زمان ممکن دارد .

همانطور که تا الان به این نکته اشاره شد ، این نوع از پارتیشن‌ها عایق نسبتاً خوبی برای صدا و صوت هستند . اگر شما هم در محیط کاری خود با حجم زیادی از سر و صدا مواجه هستید پیشنهاد ما به شما پارتیشن‌های اداری MDF است .

 پارتیشن اداری MDF با توجه به جنس MDF ، مقاومت و استحکام بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد و در برابر فشار ، ضربه و رطوبت مقاومت بالایی نسبت به سایر متریال‌ها دارد .

پارتیشن‌بندی و استفاده از پارتیشن MDF ، حریم خصوصی برای کارکنان ایجاد می‌نماید به گونه‌ای که تمامی کارمندانی که شغل و وظیفه‌ی آنها به یکدیگر مرتبط است و هم مقام می‌باشند ، در یک فضای مشخص قرار می‌گیرند که این خود باعث کاهش سر و صدا می‌شود .

ایجاد فضای کاری ساکت و آرام جهت حفظ تمرکز کارکنان و بهبودی روندکاری کارمندان

تقسیم‌بندی فضاهای بزرگ بدون آسیب زدن به ظاهر و ساختار مکان اداری

پارتیشن تک جداره سینگل 3101 ، پارتیشن تک جداره سینگل ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن تک جداره ، فروش پارتیشن تک جداره ، قیمت پارتیشن تک جداره

این محصول اداری همانند دیگر محصولات علاوه بر مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردش دارای معایبی نیز است . یکی از معایب آن ، ضعف و دوام پایین‌تر آن نسبت به پارتیشن‌های اداری با جنس و متریال آلومنیوم است . پارتیشن‌های MDF در مقایسه با پارتیشن‌های آلومنیوم در برابر آب ، رطوبت و تغییر دما مقاومت کمتری دارند .

اگر برای ساخت پارتیشن‌های اداری MDF از جنس نامرغوب استفاده شود ، امکان تغییر شکل ظاهری در آنها وجود خواهد داشت . همچنین اگر از اتصالات نامرغوب در ساخت این نوع پارتیشن اداری استفاده شود امکان تغییر شکل ظاهری دارد . بنابراین در هنگام خرید توجه داشته باشید که جنس MDF استفاده شده در ساخت آن مرغوب باشد و از اتصالات جنس خوب ساخته شده باشد . پارتیشن اداری MDF در برابر حرارت مقاومت بسیار پایینی دارد .

در ابتدای تولید انواع پارتیشن MDF قصد داریم شما عزیزان با این متریال یعنی MDF آشنا کنیم . کلمه‌ی MDF مخفف واژه Medium Density Fiberboard است که جزء فرآورده‌‌های چوبی محسوب می‌شود . MDF نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط است که به روش خشک تهیه می‌گردد . امروزه در بیشتر موارد در ساخت کابینت به جای تخته سه‌لایی یا تخته‌های نئوپان ، از چوب MDF استفاده می‌شود .

MDF ، خود به تنهایی زیبایی خاصی ندارد و برای زیباسازی آن از روکش‌های خاص از جنس خود MDF اما ظریف‌تر استفاده می‌شود . از معروف‌ترین روکش‌های MDF می توان به PVC ، HPL ، VINILIUM  و فرمیکا اشاره کرد . فرمیکا با توجه به نوع ضخامتش ، متفاوت می‌باشد . هرچه از روکش‌های مقاوم‌تر و ضخیم‌تر در پوشش MDF استفاده شود ، جنس نهایی مرغوب‌تر خواهد بود . امروزه از این محصول برای تولید انواع پارتیشن MDF نیز استفاده می‌شود .

سپس بعد از ساخت روکش‌های MDF با چسباندن آن بر روی چوب MDF ، به چوب زیبایی می‌بخشند و برای ساخت انواع محصولات اداری مانند کمد ، کتابخانه ، میز و صندلی ، دیوارکوب ، پارتیشن و … استفاده می‌شود . در تولید انواع پارتیشن MDF پارتیشن را به گونه‌ای برش می‌زنند که قابلیت نصب داشته باشند و جایگزین مناسبی برای دیوارها باشند .

پارتیشن دو جداره سیمپل 3002 ، پارتیشن دو جداره سیمپل ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس به کمک این مقاله شما عزیزان را با تولید انواع پارتیشن MDF ، جنس و متریال MDF ، کاربردهایش ( هدف از تولید انواع پارتیشن MDF ) و مزایای و معایب استفاده از آنها و همچنین روند تولید انواع پارتیشن MDF آشنا کرد تا در هنگام خرید با مشکلی مواجه نشوید و کاملاً آگاهانه ، این محصول اداری را برای اداره‌ی خود تهیه نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید