خرید انواع کمد کوتاه
کمد بلند آرمز تیپ 45-1202
انواع کمد کوتاه

کمد کوتاه در انواع مختلف فضاها مانند فضاهای اداری ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، پذیرایی ، خانه و … و انواع دکوراسیون مانند کلاسیک ، مدرن و مینیمال ، ساده و … مورد استفاده قرار می‌گیرد .

حال شرکت آبادیس می‌خواهد به کمک این مقاله شما عزیزان را با انواع کمد اداری و نحوه‌ی طراحی آن‌ها در فضاهای اداری آشنا کند . کمد کوتاه مانند سایر مبلمان اداری دارای انواع طرح و رنگ ، جنس و متریال و سبک و مدل خاص خود می‌باشد . در ادامه‌ی مقاله با انواع کمد کوتاه در جنس و متریال مختلف آشنا می‌شوید .

کمدهای کوتاه آرمز تیپ 1302-90

کمد کوتاه با جنس و متریال MDF از انواع مختلف MDF موجود در دنیای دکوراسیون طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای رنگ‌های خاص و منحصربه‌فردی می‌باشند .

برای تنوع در سبک و طراحی کمد کوتاه ، MDF را با شیشه و یا فلز تلفیق می‌کنند . مثال ؛ کمد کوتاه MDF با درب‌های شیشه‌ای ، همچنین در انواع مختلف درب یعنی درب ریلی ، لولایی و … طراحی و ساخته می‌شوند .

کمد کوتاه چوبی سبکی کلاسیک در فضای اداری ایجاد می‌کند که دارای انواع چوب و رنگ‌های متفاوتی می‌باشد.

این مدل کمد کوتاه نسبت به MDF مقاوم‌تر و سنگین‌تر است . بعضی از آن‌ها دارای تعدادی کشو هستند که همانطور که گفته شد برای فضاهای اداری بسیار مناسب هستند و برای جای‌گیری کنار میز کار کارمندان و اشخاص طراحی و ساخته شده‌اند.

استاندارد میز مطالعه

فلز اغلب در دکوراسیون از جنس استیل می‌باشد و در طراحی و ساخت لوازم دکوراسیون به کار می‌رود . کمد کوتاه فلزی در انواع استیل نقره‌ای و طلایی طراحی و تولید شده است . به علت جنس و متریال فلز در ساخت آن‌ها بسیار مقاوم و مستحکم هستند ، فضای مورد نظر شما را مدرنیته می‌کند .

به دلیل مقاوم بودن جنس ، عمر بیشتر دارند و در طولانی مدت می‌توان از کمد کوتاه فلزی استفاده کرد ؛ در دنیای دکوراسیون و طراحی مبلمان اداری به همین جهت دارای طرفداران و خواستاران زیادی هستند .

کمدهای کوتاه شیدر تیپ 1304-90

این مدل کمد کوتاه اغلب به شکل کمد دیواری در سایز و ابعاد کوچک‌تر است ؛ دارای قفسه‌های مناسب برای جای‌گیری اسناد ، مدارک ، پرونده‌ها و حتی وسایل شخصی می‌باشد.

کمد کوتاه دکوراتیو برای زیباسازی فضاهای اداری توصیه می‌شود؛ چرا‌که جدا از وجود قفسه‌هایی برای جای‌گیری وسایل مورد نیاز و کاربردی در اداره قفسه‌هایی نیز برای قرارگیری وسایل دکوری و تزئینی در ساخت آن به‌ کار گرفته شده است . می‌توانید با استفاده از یک گلدان زیبا فضا و محیط اداری خود را از حالت بی‌روح و کسل‌کننده به حالت تازه و پر‌انرژی تبدیل کنید .

در قسمت فوق با انواع کمد کوتاه آشنا شدید که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و سبک خاص و منحصربه‌فردی هستند و در انتخاب و خرید باید به این نکات توجه ویژه‌ای کرد تا مشکلی در خرید کمد کوتاه پیش نیاید . سبک خاص خود را انتخاب نموده و مبلمان اداری را طبق سبک خود طراحی نمایید .

کمدهای کوتاه اینترست تیپ 1306-90

کمد کوتاه در انواع مختلف جنس و متریال همانطور که تا الان ذکر شده ، طراحی و ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها دارای درب‌های متفاوتی می‌باشد. کمد کوتاه دارای درب‌های ریلی ؛ بسیار برای فضاهای کوچک و اشخاصی که نمی‌خواهند فضای اضافه‌ای برای باز و بسته نمودن درب‌های کمد اشغال شود مناسب است و این مدل کمد کوتاه توصیه می‌شود.

کمد کوتاه دارای درب‌های شیشه‌ای ؛ به افرادی که می‌خواهند وسایل و ابزار کاربردی کار خود را همیشه مشاهده کنند و در دیدشان باشد توصیه می‌شود و به دلیل وجود شیشه در طراحی آن نور بر روی شیشه منعکس می‌شود و این موضوع باعث می‌شود فضا و محیط در دید اشخاص بزرگ‌تر به‌نظر برسد . استفاده از کمد کوتاه دارای درب‌های شیشه‌ای فضا را بسیار دلباز و سبکی مدرن ایجاد می‌کند.

کمد کوتاه دارای درب‌های لولایی ؛ همانطور که از اسمش پیداست دارای لولاهایی برای باز و بسته کردن درب‌ها می‌باشد که این مدل کمد کوتاه نیز مانند سایر کمدهای کوتاه دارای طرح و رنگ مختلف می‌باشد و هر کدام از رنگ‌ها و جنس‌ها دارای سبک خاصی هستند . کمد کوتاه یک مدل کمد اداری می‌باشد که برای جای‌گیری وسایل کاربردی و ضروری در ادارجات طراحی شده است و اغلب باید در دسترس کارمندان باشد به همین دلیل در کنار میز کار قرار می‌گیرد .

کمدهای کوتاه اینترست تیپ 1306-45

شرکت آبادیس به کمک این مقاله ، به شما عزیزان در طراحی مبلمان اداری و در زمینه‌ی خرید کمد کوتاه و آشنا ساختن با انواع کمد کوتاه راهنمایی کرده است تا بهترین دکوراسیون را برای فضای خود انتخاب نمایید و بهترین دکور را داشته باشید.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید