انواع کمد دیواری با جدیدترین مدل ها در شرکت آبادیس

کمد دیواری یکی از وسایل دکوراسیونی است که باعث زیبایی و تنوع در هر فضایی می‌شود و همینطور به فضا نظم می‌دهد ، همین امر سبب شده است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد . کمد دیواری‌های جدید 2022 در انواع جنس‌ها که عمدتا از جنس MDF هستند و در انواع رنگ‌ها طراحی و تولید شده‌اند . حال شرکت آبادیس می‌خواهد در این مقاله شما را با انواع کمد دیواری‌ های جدید 2022 آشنا کند .

انواع کمد دیواری های جدید از نظر مدل به چند دسته تقسیم شده‌اند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید بهترین مدل را انتخاب کنید .

یکی از انواع کمدهای دیواری جدید 2022 ، کمد دیواری لولایی است . همانطور که از اسمش پیدا است این کمد به صورت لولا باز و بسته می‌شود و همه‌ی افراد با این نوع کمد دیواری‌های جدید آشنا هستند و برای همه‌ی دکوراسیون‌ها مناسب و در اولویت است ؛ چرا که برای هر فضایی می‌توان از آن استفاده کرد اما این مدل کمدها فضا و اتاق را کوچک و محدود می‌کند و بهتر است در فضا و اتاق‌های کوچک استفاده نشود .

کمد دیواری ریلی در انواع کمد دیواری ها بسیار محبوب شده است و انواع کمد دیواری ریلی جدید طراحی و ساخته شده است . همانطور که از اسمش پیدا است این مدل کمد دیواری‌ها دارای درهای ریلی است و برای هر فضایی مناسب است حتی برای مکان‌ها و اتاق‌های کوچک و نقلی نیز مناسب است . مهمترین معایب این کمد دیواری جدید 2022 زود خراب شدن ریل‌های درب آن است . کمد دیواری ریلی هر چند وقت یکبار باید روغن کاری شود و برای باز و بسته کردن درب‌های آن باید احتیاط کرد .

نوع دیگر از کمد دیواری‌های مدل جدید 2022 ، کمد دیوارهای آکاردئونی هستند ، که از ترکیب درهای ریلی و لولایی ساخته شده اند . این مدل درها بیشتر مناسب اتاق پرو هستند و این نوع کمد دیواری جدید برای فضاهای کم جا مناسب هستند .

آخرین مدل کمد دیواری ، مدل جدید 2022 است که از کمد دیواری‌های محبوب به حساب می‌آید ، کمد دیواری بدون در است و این نوع کمد دیواری‌ها مکان‌هایی مانند اتاق خواب ، سالن پذیرایی را شیک و جذاب می‌کنند کمد دیواری‌های بدون در برای سبک مدرن و مینیمال استفاده می‌شوند . باید در انتخاب این نوع کمد دیواری بسیار دقت داشت به دلیل اینکه این کمد دیواری به خاطر نداشتن در دائماً نیازمند نظم و تمیزی است و باید برای طراحی داخلی آن دقت و سلیقه خرج داد .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-45

در قسمت بالا با ذکر انواع کمد دیواری ها ، شما عزیزان را با کمد دیواری مدل جدید 2022 آشنا کردیم . حال با پرسش چند سوال به ادامه‌ی مطلب کمد دیواری می‌پردازیم :

  • کمد دیواری را باید طبق چه اصول طراحی انتخاب نمود ؟
  • فضا و مکان در انتخاب کمد دیواری مهم و تاثیرگذار هستند ؟
  • کمد دیواری از چه جنس‌هایی طراحی و تولید شده‌اند ؟

همانطور که تا الان گفته شد مدل‌های کمد دیواری 2022 هر کدام دارای سبک خاص خود هستند و در رنگ‌ها و سایزهای مختلف طراحی شده‌اند . به خاطر استقبال مشتریان از همه‌ی مدل‌های کمد دیواری ، به هر سبک و هر سلیقه‌ای ساخته شده است و در بازار دکوراسیون امروز به تعداد انبوه وجود دارد .

طبق اصول طراحی کمد دیواری نیز ، مانند بقیه وسایل و ابزار دکوراسیون باید به همان سبک دکوراسیون چیده و طراحی شده انتخاب نمود مثلا برای یک خانه با دکوراسیون مدرن باید کمد دیواری به سبک مدرن انتخاب کرد که کمد دیواری مدل بدون در که از انواع کمد دیواری جدید 2022 می‌باشد ، انتخاب مناسبی است . بنابراین اگر موضوع طراحی را در انتخاب کمد دیواری جدی بگیریم می‌توان به راحتی بهترین گزینه را انتخاب نمود .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-45

کمد دیواری‌های جدید 2022 با توجه به نوع کارکرد در انواع فضاها و اتاق‌ها طراحی شده‌اند مانند کمد دیواری برای اتاق خواب ، اتاق کوچک ، اتاق لباس ، سالن پذیرایی و … و همینطور در انواع مختلف ، مانند کمد دیواری ساده ، کمد دیواری آیینه‌دار ، کمد دیواری کتابخانه‌دار ، کمد دیواری قفسه‌دار و … تولید شده‌اند . می‌توان گفت هر کدام از این‌ها منحصر به مکان‌های مشخصی هستند یعنی برای هر مکان و فضایی کمد دیواری خاص خود وجود دارد . پس در انتخاب انواع کمد دیواری جدید 2022 باید فضا و مکان خود را در نظر داشته باشیم و طبق آن بهترین کمد دیواری را انتخاب نماییم .

کمد درب کشویی دیواری اینترست تیپ 1406-120

در دنیای امروز به جهت پیشرفت در علم تکنولوژی مصالح مختلفی برای ساخت وسایل و ابزار دکوری و دکوراسیون تولید شده است و تنوع این وسایل باعث تولید کمد دیواری در جنس‌های مختلف شده است . کمد دیواری‌ها در جنس‌های مختلف در دنیای دکوراسیون وجود دارد .

یکی از محبوب‌ترین کمد دیواری‌ها از جنس MDF می‌باشد که بسیار مقرون‌به‌صرفه است . این جنس کمد دیواری در انواع و مدل‌های مختلفی تولید و طراحی شده است که مدل‌های بسیار شیکی هستند .

یکی دیگر از کمد دیواری‌های جدید 2022 ، کمد دیواری مدل‌ های گلاس است. این جنس کمد دیواری دارای سطحی براق است و برای هر فضا و هر سبک دکوری مناسب است و مورد پسند اشخاص مدرنیته است . از معایب آن می‌توان به سرعت کثیف شدنش اشاره کرد که نیاز به تمیز کردن زیاد دارد . این جنس کمد دیواری‌ها گزینه‌ی مناسبی برای فضای سالن پذیرایی است .

این جنس کمد دیواری جدید 2022 دارای جزئیات بر روی خودش است به همین جهت بسیار برای فضاهای کلاسیک و نئو پیشنهاد می‌شود و مکان را شیک و جذاب می‌کند .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-90S

در این مقاله با ذکر انواع کمد دیواری های جدید و مدل‌های آن‌ها ، جنس و رنگ و اینکه فضا و مکان مناسب آن‌ها چیست و شما را با معایب بعضی از آن‌ها آگاه کردیم تا در انتخاب کمد دیواری به مشکل بر نخورید و بهترین و آگاهانه‌ترین گزینه را طبق دکور و سبک فضا و سلیقه‌ی خودتان انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید