میز کنفرانس تک مدست تیپ 601M
بررسی ارتفاع مناسب میز کنفرانس و گردهمایی

امروز درباره ابعاد میز مدیریت و میز کنفرانس صحبت می کنیم. البته به واسطه گستردگی مدل ها و اندازه میزهای مدیریتی عدد دقیقی برای ارتفاع مناسب میز مدیریت در دسترس نیست اما در اندازه گیری های طراحان این میزها یک سری ابعاد استاندارد میز مدیریت تعیین شده است. که با در نظر گرفتن این عددها توسط طراحان، میزها به مرحله تولید و عرضه می رسند، در ادامه با مبلمان اداری آبادیس همراه باشید تا بیشتر صحبت کنیم.

میز گردهمایی رکتیکال تیپ 703U ، میز گردهمایی رکتیکال ، میز گردهمایی ، میز جلسه ، خرید میز جلسه ، خرید میز گردهمایی ، فروش میز جلسه ، قیمت میز جلسه ، فروش میز گردهمایی ، قیمت میز گردهمایی

در هنگام خرید میز کنفرانس مدل باید به نکات زیر توجه داشت:

  • اندازه استاندارد میز کار و اندازه و ابعاد میز کنفرانس مدرن خریداری شده باید متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن محل قرار داده شود. سعی کنید از میزهای بیضی و یا مستطیل شکل برای اتاق کنفرانس خود استفاده کنید و به تناسب ارتفاع استاندارد میز کنفرانس و صندلی کنفرانس دقت کنید. معمولاً اندازه میز کار و اندازه میز کنفرانس از 2 متر تا چندین متر بنا به کاربرد و درخواست مشتری تهیه می‌شود.
  • میز کنفرانس باید به گونه ‌ای خریداری شود که در صورت پذیرایی از مهمانان فضای لازم برای پذیرایی را داشته باشد.
  • در هنگام خرید میز کنفرانس مدرن باید به رنگ آن نیز توجه داشت.
  • ابعاد میز اداری کنفرانس رابطه مستقیمی با تعداد نفراتی که پشت آن مینشینند یا به عبارتی شرکت کنندگان در جلسه دارد. در نظر گیری یک ابعاد میز کار استاندارد خاص برای هر میز کنفرانس شاید کار ساده ای نباشد ولی میتوان برای آن یک خطوط راهنما به صورت زیر در نظر گرفت.

معمولا طول دسته به دسته یک صندلی کنفرانس استاندارد بین 55 الی 60 سانتی متر می باشد برای اینکه دو صندلی هم که کنار هم قرار میگیرند بهم نخورند و باصطلاح راحت به زیر میز کنفرانس بروند باید بین آنها 10 سانتی متر فاصله در نظر گرفت بنابراین ابعاد استاندارد برای هر دو نفری که پشت یک میز دو نفره قرار میگیرند حداقل برابر 125 الی 130 می باشد کمتر از این مقدار باعث ناراحتی و برخورد افراد شرکت کننده در جلسه با یکدیگر خواهد شد.

عرض میز کنفرانس نیز خیلی متاثر از فضای اتاق می باشد ولی حداقل عرض مورد نیاز برای یک گفتگوی مناسب و موثر 90 سانتی متر می باشد به نحوی که دو نفر بتوانند رو در رو وسایلشان را روی میز پهن کرده و با یکدیگر صحبت کنند. با یکبار خرید از مبلمان اداری آبادیس هنر پردازش فضا ، همراه همیشگی ما خواهید بود.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید